O glumă despre underwriteri și brokeri de asigurări

Un tip zboară într-un balon cu aer cald și deodată își dă seama că este pierdut. Coboară un pic balonul și vede un alt tip ce mergea pe jos pe sub balon.

„Mă scuzați, mă puteți ajuta? I-am promis unui prieten că mă văd cu el acum o oră și nu știu unde mă aflu.”
Omul îi răspunde: „Ești într-un balon cu aer cald, zbori la cca 10 m de sol și cam la 45 grade latitudine nord și 25 grade latitudine est”.
„Probabil că ești un underwriter” îi răspunde cel ce zbura în balon.
„Da, așa este” răspunde cel de la sol, „cum ți-ai dat seama?”
„Păi tot ceea ce mi-ai spus este corect tehnic, dar nu am nici cea mai mica idee ce să fac cu această informație și tot pierdut ‘în spațiu’ sunt.”
Omul de la sol îi răspunde: „Probabil că ești broker de asigurări.”
„Da, cum ți-ai dat seama?” îi răspunde cel din balon.
„Pai nu știi unde ești și în ce direcție mergi. Ai făcut o promisiune pe care nu ai nici cea mai mica idee cum să ți-o onorezi și te aștepți ca eu să îți rezolv problema. Te afli în același loc ca înainte de a ne întâlni – dar acum consideri că este vina mea.”

P.S. Pentru cei care nu lucrează în asigurări sau nu cunosc domeniul asigurărilor vă spun că situația, oricât de amuzantă ar părea, este foarte aproape de adevăr în viața reală.

Paul Dumitru

 

Lasă un răspuns

